lauantai 2. heinäkuuta 2016

Kuvatarina: Hukkamailla - osa 2: Susi tulee, Alice

Hukkamailla 
Osa 2: Susi tulee, Alice



_____________



Harold: "Alice? Kuuletko minua?"



Kuulen hänen äänensä. Avaan silmäni aivan pian. Ensin minun täytyy...



Nousta ylös. Niin, makaan kovalla alustalla... Miksei kukaan auta minua ylös?
Enkö ole sairaalassa?



Alice: "Harry? Oletko siinä?"


Täällä on pimeää ja hiljaista. Hän ei vastaa. Tiedän, miksei. Koska tämä ei ole sairaala.


En ole sairaalassa, koska minä olen kuollut.


Voi luoja, ei... En halua mennä.



-- Mitä--


Mikä se oli? Voi luoja, nyt se tulee, se tulee hakemaan minua...



Täällä on niin kylmä...



 Susi tulee hakemaan minut.


En halua mennä.

___



Harold: "Rouva sairaanhoitaja, mikä tuo ääni oli?"


"Ai, tuo piipitys vai? Vaimonne sydän hakkaa. Hän näkee luultavasti unta."
"Tarkoittaako se, että hän herää pian?"
"Voimme vain toivoa, herra Tarrant."

______________


Toivottavasti nautit Hukkamailla-kuvatarinan toisesta osasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jättäkää toki kommentti ^^